top of page

פרופ' חיים רינג הלך לעולמו - דן אבן

פרופ' חיים רינג הלך לעולמו

פרופ' רינג, מבכירי רופאי השיקום בישראל ובעולם, שימש בתפקידו האחרון כסגן מנהל "בית לוינשטיין". הלוויתו תיערך היום אחה"צ

דן אבן | 16/9/2008

12:41פרופ' חיים רינג, מנהל המחלקה לשיקום נוירולוגי וסגן מנהל בית החולים "בית לוינשטיין" ומעמודי התווך של מקצוע השיקום בארץ ובעולם, הלך לעולמו בגיל 64 ממחלה קשה. הלוויתו תערך היום אחר הצהריים ברעננה. פרופ' רינג, נשוי ואב לשלושה ילדים, נולד באורוגואי. לאחר שסיים את לימודי רפואה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרפובליקה באורוגואי בשנת 1973 הוא עלה לארץ, ועבר התמחות ברפואה פיזיקלית ושיקום בבית לוינשטיין עד קבלת תואר מומחה ב-1980.

פרופ' חיים רינג ז''ל.

במשך השנים עבר פרופ' רינג השתלמויות בבריטניה וצרפת, בין היתר במלגה של ארגון הבריאות העולמי, והיה פרופסור אורח באוניברסיטאות של פילדלפיה ארה"ב, אוקספורד בבריטניה, בלטימור בארה"ב וברצלונה בספרד. בשנים האחרונות שימש פרופ' רינג מנהל מחלקה לשיקום נוירולוגי וסגן מנהל בית החולים "בית לוינשטיין", וגם ניהל את המכון להערכה תפקודית שליד בית החולים. בתקופה האחרונה הוא סבל ממחלה חריפה, והלילה, בעודו מאושפז בבית החולים "מאיר" בכפר סבא, הוא הלך לעולמו.

פרופ' רינג שימש ראש החוג לרפואה שיקומית בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב, והיה חבר בועד הפועל של המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית, יו"ר המועצה הלאומית לשיקום והועדה לשיקום בשעת חירום של משרד הבריאות, ונשיא החברה להערכת נכות, תפקוד וכושר עבודה בהסתדרות הרפואית. באפריל 2002 נבחר פרופ' רינג לנשיא הארגון העולמי לשיקום (ISPRM) פה אחד, וללא התנגדות מצד

מדינות ערב. לאורך השנים פרסם פרופ' רינג למעלה ממאה מאמרים בספרות המקצועית הבינלאומית והציג יותר מ-150 עבודות בכינוסים לאומיים ובינלאומיים בתחום רפואת השיקום. בשנה שעברה ביצע פרופ' רינג מחקרים במשותף עם ד"ר ג'פרי האוסדורף מאוניברסיטת הרוורד על מכשיר חדש להנעת רגליים משותקות בשם "NESS L300". הלווייתו תתקיים היום בשעה 17:30 בבית העלמין ברעננה.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page